19 Ekim 2015 Pazartesi

NUR İÇİNDE YAT ŞEHİDİM

Genelkurmay Başkanlığı’nın açıklamasından öğreniyoruz:

Kayseri’nin yiğit evladı Jandarma Astsubay Kıdemli Çavuş Onur Sönmez; dün Tunceli'de vatan, millet düşmanları hainlerin patlattığı mayın yüzünden şehit olmuş.

Bugün Kayseri'de defnedildi. Ben de cenaze törenine katıldım ve tören esnasında düşündüm:

Onur Sönmez evladımız bu millet için hayatını feda etti ama bu milletin % 13'ü yiğidimizi şehit eden partiye (HDP), daha doğrusu terör örgütüne oy verdi.

Bu milletin % 41'i yiğidimizi şehit eden terör örgütünü "açılım, çözüm" palavraları ile büyüten, azdıran; bu hainlere olmadık tavizleri veren partiye oy verdi.

Bu milletin % 25'i ise HDP'yi meclise taşımak için gayret gösteren, şehidimizin katillerinin destekçilerini (HDP) mecliste görmekten mutlu olacaklarını beyan eden ve 1 Kasım sonrası bunlarla koalisyon hesabı yapanlara oy verdi.

Bu milletin % 16'sı ise iktidarın, terör örgütünü büyüten, silahlandıran politikalarına karşı hiç bir önleyici işlem yapmayan ve Salı günleri gurup toplantısında o haftadaki olayları anlatmaktan başka bir eylem ortaya koyamayan bir partiye oy verdi.

Onur Sönmez evladımızı toprağa verirken bunları düşündüm ve çok üzüldüm.

Medyanın etkisinden çıkamayan, sağlıklı düşünme yeteneğinden yoksul, bilgisini artırmak istemeyen, olayları çok yönlü değerlendiremeyen, yurttaki ve dünyadaki gelişmelerin nedenlerini merak etmeye bir toplum doğru seçimler yapamaz.

Doğru seçimler yapamayan bir toplum bir yandan şehidine ağlar, değer yandan o vatan evladını şehit eden hainlere veya bu hainleri meclise taşımaktan mutluluk duyanlar veya bu hainler ile bir masa etrafında oturup Türk Milletine anayasa yapamaya kalkanlara veya terör örgütünün büyümesi ve silahlanması için ortam yaratanlara oy verir.

Evet, oy verir! Sonra da slogan atar: "Şehitler ölmez, vatan bölünmez". Oysa verdikleri oyların sonucudur bu şehitler ve bölünme aşamasına gelmiş bu vatan.

Şehidimize rahmet diliyorum, nur içinde yatsın

CENGİZ UTAŞ

Erciyes Üniversitesi eski rektörlerinden, mesai arkadaşım Cengiz Utaş'ın ani vefatını büyük bir üzüntü içinde öğrendim. Kendisine Allah'tan rahmet diliyorum. Emekleri unutulamaz.

Hiç yorum yok: