28 Ocak 2018 Pazar

 GÜNEŞ DOĞUDAN DOĞAR

“27 Ocak 2018” Türk Tarihi’nde bir şanlı sayfa olarak yerini aldı. Vatan Partisi 6 Olağanüstü Kurultayını Ankara’da topladı ve Genel Başkan Doğu Perinçek’i oy birliği ile Cumhurbaşkanı adayı olarak belirledi.  Ben bu tarihi olaya tanıklık etmenin gururunu ve onurunu yaşadım; çok mutluyum.

Yıllar önce Atatürk şöyle diyordu:

“Doğudan şimdi doğacak olan güneşe bakınız! Bugün günün ağardığını nasıl görüyorsam, uzaktan bütün şark milletlerinin de uyanışlarını öyle görüyorum.”

Kurultay’ın başlamasına yakın MKK üyelerine ayrılan yere oturdum ve oturduğum yerden önce binlerce insanın doğacak güneşi sabırsızlıkla ve büyük bir heyecanla nasıl beklediğini gördüm.

Ve güneş doğdu.

Perinçek’in Cumhurbaşkanı adaylığı oy birliği ile kabul edilince yüzlerce pankart  ve bayrak havaya kalktı:

“GÜNEŞ DOĞUDAN DOĞAR”

Ve o an güneş DOĞU’dan doğmaya başladı. Ufuk, havaya kalkan binlerce al bayrağın kızlığına büründü. Manzara muhteşemdi. O binlerce Vatan Partili hem tarih yazdı hem de tarihe tanıklık etti.

KURULTAYA ÇOŞKU HAKİMDİ

Kurultay büyük bir coşku içinde başladı ve öylece devam etti. Sayın Doğu Perinçek’in cumhurbaşkanı adayı olarak ilan edildiği an bu coşku zirveye ulaştı.

Saat 8:00’den itibaren salonun kapıları açıldı. Salona gelen vatandaşlar Mülkiye Marşı, İleri Marşı, İzmir Marşı’yla kurultay coşkusunu yaşarken

 “Mustafa Kemal’in Askerleriyiz”
 “Millet Ordu El Ele Yürekler Afrin'de”
 “Hepimiz Mehmet’iz ABD'ye Yeteriz”
“Öncü Cesur Doğu Perinçek”
“Birleşen Türkiye Üreten Türkiye”
“Vatan sana canım feda” sloganları atıldı. Salondaki dev ekranlardan gösterilen video gösterisinde ise Vatan Partisinin başarıları sergilendi.

GÜNEŞİ DOĞURAN KADRO

Vatan Partisi’nin birikimli, donanımlı, dinamik, tecrübeli ve genç bir kadrosu var. Bu kadro vatan savaşını başarı ile yönetebilir ve Türkiye’yi borçlanma ekonomisinden kurtarıp üretim ekonomisine taşıyabilir.

Bu kurultayda Vatan Partili gençlere hayran kaldım. Geleceğe dönük ümidim daha da güçlendi. Özellikle üç isim üzerinde durmak istiyorum: Vatan Partisi Genel Sekreteri Utku Reyhan, Vatan Partisi Öncü Gençlik Başkanı Aykut Diş, Aydınlık Gazetesi Genel Yayın Yönetmeni İlker Yücel.  

Bu gençlerin ve Vatan Partisi’nde görev alan tüm gençlerin alınlarından öpüyorum. Onlarla gurur duyuyorum.

GÖREV TALEBİ

Ey Türk Milleti,

Gözün arkada kalmasın, seni yaşatacak ve yüceltecek bir kadro var. Genel başkanı ile, tecrübeli ve genç, dinamik, vatansever kadrosu ile Vatan Partisi senden görev talep ediyor.

Önümüzde cumhurbaşkanı seçimi var. Parti yobazlığından vaz geç. Sana AKP’den de, CHP’den de, MHP’den de, İYİ P’den de fayda yok. Bu seçimde Doğu Perinçek’i destekle. Ona güven.

Hakkında söylenen yalan yanlış, uydurma laflara kanma. Vatan Partisi’nin başlattığı 100 000 imza kampanyası seni bekliyor. At imzanı, bu gidişe dur de… Doğudan doğan güneşin tüm Türkiye’yi aydınlatmasına sen de katkı da bulun.

Hiç yorum yok: