30 Eylül 2019 Pazartesi

ACILI ANALARA, BABALARA DESTEK VERDİK

Vatan Partisi Kayseri İl Örgütü olarak Diyarbakır'da HDP binası önünde evlatlarına kavuşmak için eylem yapan acılı anne ve babaları ziyaret ettik. Onları desteklediğimizi, onların acılarına ortak olduğumuzu anlattık. Direndikçe kazanacaklarına dair onlara güven verdik.
Beş kişi gittik. İkisi öncü kadın üyemizdi. Bizi çok iyi karşıladılar. Yanlarına oturttular. Tek tek dertlerini anlattılar. Verilen her destekten büyük memnuniyet duyduklarını söylediler. Bize çok teşekkür ettiler. İyi ki geldiniz dediler. haber verirseniz düğünlerine de geliriz dediğimde hepsi birden gözlerinin içi gülerek "İnşallah" dediler ve davet edeceklerini söylediler. Eylemlerinin sonuç vereceğine inanıyorlar. Sitemleri de oldu: "Bizim evlatlarımızın hiç mi değeri yok ki, çocuk hakları diye yazıp çizen bazıları bize karşı ilgisiz davranıyor" dediler. CHP'nin tutumunu da eleştirdiler. Bir baba, "Kılıçdaroğlu'nun da bunlardan (HDP) bir farkı yok" dedi.
Anlattıkları içler acısıydı. Hepsinin tek gayesi var: yokluklar içerisinde, bin bir emekle yetiştirdikleri çocuklarına tekrar yavrum deyip sarılmak. Onların kokusunu tekrar hissetmek.
Hepsi acılı ama hepsi kararlı ve şuurlu.
Her birinin hikayesi farklı ama hepsi şuna inanıyor: Çocukları HDP kandırıyor, onları dağa götürüyor ve PKK'ya teslim ediyor. HDP'nin arkasında ise Amerika var.
Bir babanın "Devleti ilk defa yanımızda görüyoruz. Devlet yanımızda olmasaydı bu adamlar (HDP) bizi burada tarar öldürürdü. Yıllardır biz bu desteği bekledik. Bu destek daha önce gelseydi çocuklarımızı kimse dağa götüremezdi." sözü çok dikkat çekiciydi.
Anne ve babalar HDP binası için esas Kandil burası diyorlar ve bize HDP'nin neden kapatılmadığını soruyorlar.
Acılı anne ve babaların şu ifadeleri de çok önemli:
"Oğlumun ter kokusunu özledim, onun teri çok güzel kokardı, keşke bir daha koklayabilsem".
"Oğlum kendi iradesi ile gitmiş diyorlar, 10 yaşındaki çocuğun iradesi mi olur".
"Oğlum Kuran kursuna gidiyordu, aldı götürdüler, din düşmanı Amerka'ya teslim ettiler".
"Kızım üniversiteye gidiyordu, ben onu ne zorluklar içinde büyüttüm. Mezun olacağı gün kına yakacaktım".
"Ben çocuğuma çorbayı bile üfürerek yedirirdim, şimdi dağlarda aç susuz geziyor".
"Beni ölümle tehdit ediyorlar, çocuğumu elimden aldıktan sonra ben zaten öldüm".
"Oğlum askerdi, vatana hizmet ediyordu, onu kaçırdılar, el kızına nasıl veceğim diye düşündüğüm yavrum şimdi kimlerin elinde?".
"Yavrumu bir kere daha göreyim, sonra hemen öleyim, razıyım".
"Bu HDP'nin neden kökünü kazımıyorlar? Onlar kazımazlarsa ben bu binayı yıkacağım".

Dileğimiz bu anne ve babaların evlatlarına bir an önce kavuşması ve suçluların en kısa zamanda cezalandırılması.
Şu terör yuvası HDP de artık kapatılsın.

Hiç yorum yok: